Fredag

Oj vad den här veckan har gått fort. De är bra de för då kommer snart älskligen min hem. Jippi, har saknat honom så.

Kan inte beskriva så mycket är det.

Men i dag så har vi inte varit helt på samma linje, utan de vart lite små diskussioner. Men de är ju sånt man få ta ibland. De händer ju inte så ofta.

På tal om annat så trivs jag jätte bra på jobbet. De är så roligt när man inte bara får göra de vanliga som man gör på hemtjänsten, utan oxå få hålla på med lite administrativt.

Å sen att man få lära sig så mycket. De visar ju att man vill så mycket.

De var så roligt och intressant att få följa med Dsk på olika uppdrag, jag fick ta bort jätte små agraffer ovanför ögat på en tant. Och ta två venprover. Vara med på ett minnes test, där man ser om dom är dementa eller inte.
Å i detta fallet så var det inte alls bra.

Är så glad att jag har fått börja jobba heltid nu. De kan verkligen behövas.

Nä undra om man skulle ta å titta på en film kanske, i väntan på att älskligen ringer igen.


Du är min för evigt. Saknar dig, jätte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0