Fredags Mys

Äntligen är det Fredag, inte är man ledig för det. För man jobbar hela helgen. Nån måste ju göra det. Hahahah

Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Jag hade en ledsagning i 4 timmar och sen ett städ. De är inte alltid man har sån tur.

Eftersom det är Fredag i dag så tog jag med mig en bullpåse på jobbet. Och i den var det Kanel & Mandelmassa. De verkade som om att bullarna var goda, eftersom påsen med alla bullarna var borta när jag kom tillbaka. :)

I går hände det som inte får hända. Jag skulle åka in till stan för att handla, då jag blir stoppad av polisen vid Rödöbron. Då inser jag att jag inte har med mig körkortet. (Fan också) En av poliserna stog och kollade hur fort jag körde. Eftersom jag kärde 80 km på 70 väg så fick jag böta 1500:-

Jag hade tur i oturen för hade jag kört 1 km till för fort så hade det blivit 2500:- Å det hade verkligen svidit kan jag lova.

Nu ska jag och Tobias kolla på Män som hatar Kvinnor ( den är jättebra)

I morgon ska vi gå och se Flikan som lekte med elden. Hoppas att den är lika bra.

Jag som redan är trött. Tur att man har sett den om man inte orkar se den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0