Ingen bra start på dagen.

Min dag började med att jag skulle göra mig klar för jobbet som alla andra dagar. Då jag skulle ut och skrapa rutorna på bilen, då jag tappar isskrapan och den far under motohuven. Så då var det att gå in och försök hitta bilnycklarna till golfen. Gå dit i mörkret å se om man fann någon ny isskrapa, som jag med tur hittade. :)

Sen i väg till Krokom och hämta upp Andreas och Niklas. På vägen dit så ville inte vinruetorkarna fungera som de skulle. Å halt var de.

Men när vi nästan hade kommit fram till stan så började bilen att sacka, vid ett stopp ljus. ( Helvete oxå) Bilarna bakom oss tuttade på oss. Lite pinsammt eller? Ja verkligen.

Vet inte vad det var om det kunde ha varit för lite bensin. Men vi tog oss till macken där vi tankade i en skvätt.

Sen fort i väg till jobbet. Han få i oss en liten droppe kaffe.

Å innan jag skulle ut och jobba så hade chefen min en glad nyhet, som gjorde att dagen gick väldigt bra.

Och nu i kväll så fick jag pröva att köra mini grävare 3,5 ton. Med Tobias i spetsen. Å vem är inte glad för det, o inte jag. ( Å vad jag är duktigt, säger han.) Hahahah.

I kväll blir det att inviga sängen :). LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0