Kära Farmor

Å min kära farmor har nu gått ur tiden, hon vart 74 år. Hon dog i fredags natt. :(

Kan inte fatta att det går så fort allting. De var ju inte så länge sen jag pratade med henne. Känns som i går.

Hon som var så mån om alla. Lärde mig att laga mat som hon brukade göra.

Alltid när man kom så skulle man äta som man inte hade ätit förr. Hahaha De var min farmor de.

Ångrar att ja inte hälsade på henne  mer än vad jag gjorde, men de var ju så långt bort.

Men jag saknar henne så mycket ändå.. Farmor....

Hoppas att du har det bra och får vila i frid.



Så nu har man ingen kvar för, Morfar dog när mamma var 14 år, Mormor dog för ca: 3 år sedan, Farmor dog ju nu och Farfar har jag inte haft någon. ( inte som jag har sett eller hört någon om).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0