Nyss hemkommen

Kom alldeles nyss hem i från jobbet. Första kvällen med Attendo var då avklarat.

När jag kom in på jobbet så kändes allt som ett kaos, men de blev bättre. Tack å lov.

Mitt kvälls pass började med att jag fick följa med Gunvor (Dsk) å ta bort 23 agraffer på en gubbe.

De gick hur bra som helst. Gjorde väl ont för gubben. Men ska man bli fin så får man lida pin som de så vackert heter. ( Skrattar)

Tackar Gunvor för att jag får vara med på så mycket. Utan henne hade jag inte kommit så långt som jag har gjort. :) Tack...

Då får man se om man får ta bort lite fler agraffer i helgen, de skulle ju vara roligt.

Men i dag så var det fösrta dagen med Attendo. För oss i kväll så gick det bra, fast vi inte hade fått några bilar. Så vem fick köra sin egen bil om inte jag.

När jag hade varit hos en gubbe och skulle köra där i från så hände något oväntat, med bilen. Inte mer om det nu. De är så pinsammt så.

Å sen när jag skulle rappotera till natten så fanns det inget nummer. Men de löste sig. 


ALLT LÖSER SIG. MAN SKA INTE STRESSA HAR JAG LÄRT MIG. DE FÅR TA DEN TID DET TAR.


Kommentarer
Postat av: Nenna

Ja du klarar allt! Måste bara bestämma dig...

Saknar dig vännen!

Kramiz från oss alla!!!!

2009-10-02 @ 10:39:54
URL: http://nenna.blogdog.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0