Sjuk :(

Se hela bilden
Nu är det fjärde dagen som jag är hemma och är sjuk. Ska vara hemma i helgen oxå. Trist men de är inget annat att göra när man är sjuk.

Jag som aldrig brukar vara sjuk.

Igentligen skulle jag ha jobbat nästan hela veckan. (Fasiken oxå, nu mister man jätte mycket pengar.) 

Den första dagen är ju en karensdag så då får man ingenting. 

Fan vad jag kommer att bli fattig nästa månad. Inget skämt.. 

Tur att jag ska få gå upp och jobba 100% sen kanske jag skulle få gå på månadslön :) 

Men jag ska säga er att de är inte alls någon hitt att vara sjuk. Jag fattar inte vad de ska vara bra för. 

De känns som jag har varit sjuk i månader, halsen som aldrig vill ge med sig. Å sen att vara hemma alldeles själv, nä så trist. 

Jag vill verkligen tillbaka till jobbet, så fort de bara går. (saknar ju alla där)



 

Kommentarer
Postat av: Jessica S

hej hittade just din blogg kul att läsa:)

Skulle åxå kunna baka (utan att det blir kaos)av allt ting:) kram

2009-10-26 @ 13:11:35
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0