Tisdag.

I dag är en av dom bättre dagarna. Jag känner mig mycket bättre i förkylningen.
Inte längre hes. :)
Så i morgon är första dagen på jobbet efter jag blev sjuk. Känns konstigt men ändå spännande.

I morgon ska Bea ha ljusparty, så de blir väl att vi träffas lite innan de hela börjar. :)

Å tänk att de är mindre än 2 månader kvar till julafton. Vad tiden går fort. I år har jag redan börjat köpa julklappar månader innan. De är inte jag de. (men de är ju bra)

I dag när jag och Bea var på Jysk så handlade jag 2 täcken och 4 kuddar, de hela gick på 2900:- Men jag var tvungen. Å sen var det kapanjpris. 

Men jag vart jättenöjd. Så de blir en överraskning tills älskligen kommer hem. 

Om man ska hem och bädda nytt i sängen. :)

Ha de så gott. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0