090902

Vaknade vid ca: 09.30, då klev jag upp å gjorde i ordning maten jag skulle ha med mig på jobbet i kväll. Då fick det bli Lasagne. Men när jag stod där vid bänken å skulle sätta i gång, så upptäker jag att jag hade köpt fel lasagne plattor. Då visade det sig att jag hade köpt lasagne mix.

Jaha då var det bara att göra det bästa av saken.
Men nästa gång jag ska göra en lasagne så ska de vara riktiga plattor... Men då måste jag nog använda ögona mina, hahaha :)

Sen efter maten var klar så var de till å börja städa. Nu är det klart så nu sitter jag å dircker lite kaffe, med männen som jobbar för fulla muggar. ( goa bullar till.) :)

Å snart ska jag åka till Frösön å hälsa på Beatrice, hon är min goaste vän. Tack för att jag har dig Bea.


Kommentarer
Postat av: Bea

Du är så söt! Jag är så glad att jag har dig också ska du veta.:)

2009-09-02 @ 22:15:08
Postat av: TuffLoysan

Åh så du har åxå blogg =) Trevligt =)

2009-09-03 @ 10:43:06
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0