090904

Äntligen Fredag å i kväll ska vi ut jag och tjejerna :). De ser jag verkligen fram emot. De var så länge sedan jag var ut på något. Eftersom man alltid annars jobbar.

Så det blir nog en liten tripp med Bea på stan, om jag känner henne rätt. :)

Jag vet inte vad som har flugit i mig. Men nu för tiden så är det alltid något stök i köket. Som i går när jag kom hem efter jobbet, så gjorde jag en Äppelkräm, som jag åt nu på morgonen. Den vart jätte god. Å lätt att göra. :)  

Hatar att köpa sånt som är färdigt och de som man kan göra själv. De är ju bara massa E-ämnen och färgämnen, så nej de gillar jag inte.

Så nu blir det lite stök med tvätt och disk och golv torkning. Tänkte för engångs skull stryka tvätten, så de får man väl se hur det går. 

 De stämmer nog som en tant sa om mig på jobbet, att jag är en bond mora. Hahaaha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0