090906

Fredagen började bra ända tills jag skulle hämta Tobias i Wapland. När jag kom fram å skulle hämta honom så var han först inte klar. Han skulle bara skriva ett papper, å det tog en kvart.

Å när han äntligen var klar å vi skulle åka hem, så han vi bara en liten bit in på Rödövägen så stannade bilen. (Audin). Så när vi hade ringt efter hjälp, så kommer assistens kåren och körde förbi.

Han såg att vi hade problem med bilen så han backade tillbaka till oss och frågade Tobias om vi behövde hjälp.

Både han och jag skrattade :)


Å precis då kom Andreas som bogserade hem oss. 
 
De är ju inte så vanligt att assistans kåren kommer åkandes förbi när man har problem bilen. Och dessutom stannar å frågar om man behöver hjälp när man inte ens har ringt.. ( De borde hända fler gånger)

Vi båda ville äta efter en dags jobb å massa stök. Så när klockan var runt ca 19.30 så kom vi in till Frösön. Då var det bara till å äta. Så då gick jag, Tobias, Bea och Jonas till Hogga´s å betällde en varsin pizza.

Sen vart det till å göra sig i ordning inför kvällen. Jag å Bea träffade Louise, Helena, Jessica, Tanya, Maria och sen en annan tjej som jag inte träffat förut men som var jätte snäll på The Rock. Ganska mysigt ställe iaf vad jag mins. Ha ha.
När flickorna åkte hem så gick jag och Bea på G3, där var det en jäkla massa folk. Men vi hade så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0