090908

I går var jag å Bea på bilbingo i Vitgården, de var roligt, men inte vann vi nått. (Som vanligt )

Bättre lycka nästa gång som det heter. :)

Jag gjorde i ordning en äppelkaka med vaniljvisp som vi tog med oss och åt i pausen. :) Mumms.  

De vart lite stressigt pga av att jag hade glömt bort att ta med mig assietter så, vi var ju tvugna att hoppa in på konsum.

Så vi han precis till Vitgården då dom skulle till å börja spela. Men lika glada var vi för det.

Äppelkakan var jättegod.

Så snart är det dax att åka å jobba lite. Å jag som ville vara hemma med älskligen min. Men men nån måste ju tjäna ihop lite pengar också.

Precis nyss ringde mobilen å det var jobbet. Som undrade om jag kunde börja tidigare i morgon. Å vem är så snäll å säger ja till det. Om inte jag :)

Nä nu bär det va till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0