090911 Bådå gott och ont.

Att det aldrig kan ge sig. Alltid är det nått som ska jävlas.

Som i dag när jag skulle in på Telia och få igen min mobil som hade kommit :).

Men då visade det sig att jag hade glömt att ta med mig laddaren. Så jag skyndade mig att få tag i Tobias som var hemma, så han fick ta med sig den.

Så när han var på väg in till mig å skulle lämna laddaren, så han han inte lämna den innan mötet med Volvo.

Så när han väl kom in med den å jag kom till Telia så hade dom stängt, för iventering. Fan också å jag som skulle hämta min mobil i dag. ( Ni skulle ha hört vad jag svor.

Å jag som ville ha den. Nu får jag vänta tills på Måndag, suck.

Men innan detta hände så var vi upp en sväng på Fresks å kollade lite tapeter. :)

Där kan man ju gå i timmar innan man vet vad man vill ha. Men roligt är det ju :). 

Jag fick ett roligt telefonsamtal, medans vi var på Fresks. Det var chefen på 210 ( på sjukhuset) som ringde å frågade om jag ville jobba i helgen.

Men jag var ju tvugen att tacka nej eftersom jag redan jobbar helg. De var ju lite synd.  

Kvällen slutade bra, middag med Jenny och Izze. Vi tittade även lite på Svenska hjärtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0