090913 De känns så tomt

De känns så tomt utan honom. Har blivit van att han har varit hemma. :/
Men i morse så begav han sig till Gruvan i Kiruna. Å nu ska han vara borta i hela 2 veckor.

Jag saknar honom redan. Men men, de är ju bara att gilla läget.
De är ju tur att det finns telefon. 

Nu har jag ju verkligen lite egen tid, för mig själv. Men de är inte roligt de heller om det blir för länge men ett tag går ju. :)

Jag tycker att det är så tråkigt att äta middag eller mat överhuvudtaget själv. Men som likt allt annat så måste man ju klara det oxå.

Längtar tills han kommer hem igen. Min älskling. Å alldeles nyss så ringde han :)

Nä nu ska jag till och titta på lite film och äta lite lunch innan man må fara till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0