Känner mig så ensam.

I morse när jag vaknade så var det så tomt. Ingen Tobias som kom och myste :(.

Jag saknar honom hela tiden. Jag hoppas att han trivs där uppe. 

Idag åkte Jag, Jenny och Qvintus ( Jennys kille) in till stan. Som Jag och Jenny hade bestämt sedan tidigare. Är så gad att jag har dig Jenny :). (De händer alltid något roligt när vi är tillsammans).

Så när vi var på stan så hämtade jag min telefon. Verkligen efterlängtad. Så nu kanske man kommer i rätt tid till jobbet. (Hahaha) Jag fick ju en lånemobil å den var ju skit dålig, Alarmet fukade ju inte.

Fikat tog vi på Thörnes, En räckmacka och en kopp kaffe. :) Kaffe som är så gott.. Mmmmm.

De är så ensamt när den man älskar inte är hemma och när man sitter utan bil. Jag tar mig ju ingenstans, Suck.

Undra hur jag ska ta mig på jobbet i morgon.? Hmm. De tåls att tänka på. 

Ikväll är jag bjuden på middag hemma hos Jenny. De ser jag fram emot. :) 
 


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo helgen var bra vart ingen bio dock. Vi hann inte med :) Hur var din?

2009-09-15 @ 14:29:45
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Nenna

Ja vi har alltid roligt=)

2009-09-16 @ 16:31:17
URL: http://nenna.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0