Äntligen fredag

Å så skönt att ha jobbat klar inför helgen. Skulle igentligen ha jobbet 12-22 idag, men så vart det att jag fick

jobba 7-16 istället. Å jag vart jätte glad för det.

Men det har varit stressigt i dag. Men så är det att jobba på Hornsbergs Hemtjänst. ( Hahahah)

Efter jobbet i dag så åkte jag och Jeanette in till stan och tog en fika, nere på Thörnes. :)

Räckmakan och teet var jätte gott. Men inte den där chokald moussen jag köpte. Aldrig mer att jag

tänker äta den, eller köpa.

I går var jag och hälasde på Marielle och hennes lilla Kevin. Jätte söt liten bebis. (VILL OXÅ HA)



Och i dag handlade jag Ingredienser till dessa kakorna, som jag ska baka inom kort:

Kaka Nr: 



Smör                
So
cker
Olja                        
     
Vetemjöl 
Hjortronsalt
Vaniljsocker

 


Kaka Nr: 2
Se hela bilden
Smör
Socker

Vetemjöl
Kako
Bakpulver
Vaniljsocker
                                   Ägg
                                   Pärlsocker


Kaka Nr: 3


Smör             
Socker

Vetemjöl
Mörk sirap
Birkabonat


Å jag älskar verkligen att baka. De är min stora Passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0