Blev så besviken

När jag hade kommit hem ifrån jobbet i går så ringde Tobias. Jag vart så glad att han äntligen rignde ( han jobbar jätte långa pass nere i en gruva så han har inte täckning där)

Men efter ett tag så berättade han att han inte kommer hem nu den 28/9, utan kommer hem i mitten eller i slutet av v40.

För det det fattades folk. Så då hade arbesledaren frågat honom om han kunde vara snäll å jobba lite längre.

Och då hade Tobias sagt att de gick bra. De är ju bra för då får han in mer pengar som är mer än välbehövligt just nu. 

Men de kom som en chock. Men jag vet att måste ta alla tider han kan just nu. Så vi kommer på fötter igen. 

Men jag saknar honom så otroligt mycket. :) Du är min andra hälft. 

Tiden går ju så fort så snart ses vi igen... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0