Tisdag En natt på sjukhuset

Ja de är sant när jag låg och vilade ett tag så ringde telefonen, å det var dolt nr.

Då var det från Avd 210 som ville att jag skulle sitta hos en gubbe i natt. De första jag tänkte när han hade ringt att nej inte kan jag jobba natt. Herrgud hur ska det gå till. Å jag som aldrig har jobbat natt, jag kommer ju att somna. Osv.

Men efter en stund så tänkte jag att jag tar det. För säger man nej för många gånger så slutar dom ju att ringa.

Eller vad gör man när man jobbar natt? Nån som kan vägleda mig lite :).

Men de känndes ändå spännande att få pröva på att jobba en natt. De är ju bara en natt. De vor väl hemskt om man inte skulle klara av det.

Det finns ju människor som bara jobbar natt. Å dom överlever ju.

Så nu ska jag till å laga lite mat och ta en varm dusch.

Få se om man hinner sova en stund innan man ska i väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0