Torsdag 090917

Ja, tänk vad tiden går fort. Snart är det slut på den här månaden också. Snart kommer väl den första snön. :) ( men jag vill ha den till första advent, inte innan.)

Bara den här veckan har ju gått jätte snabbt. Bra de för då kommer ju Tobias hem snart :)

I Tisdags så var jag på bio men Jenny å Qvintus. Vi såg Beck- I stormens öga. Var evigheter sen jag var dit.

Men som vanligt hade vi de roligt tillsammans. Du är för go du, Jenny :)

Å i morgon så ska vi på jobbet ut på Marité, de är nått avslut med Carema. De kan nog bli riktigt skoj.
Tur att man inte börjar förrens klockan 14.00 på lördag.

Nu ska jag ta mig en varm dusch. Och sen blir det att titta lite på svenska hjärtan, men en kopp te och en filt. :) 

 


Kommentarer
Postat av: Nenna

Klart av man ska ha roligt ;-)

Du kommer ha sätt alla avsnitt av svenska hjärtan...

Ha en bra jobbhelg!

2009-09-19 @ 06:52:19
URL: http://nenna.blogdog.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0