Facket Grunder dag 1

Dagen började med att jag vaknade hemma hos Pappa kl 07:00. De var roligt att få träffa han. Han var så himla glad i går när jag kom så han bjöd mig på middag :) vilken bra och snäll pappa man har. 

Sen bar det av till affären för att sen åka till kursen på Älggårdsberget (tror jag att det heter) i Bispgården. 

När man kom så fick man börja med att checka in och ta ett rum. 

Fika 9.30-9.50

Lunch 12.00-12.45

Fika 14.30-14.50

Middag 17.00-18 

Samvaro 20.00 Ostbricka med frukt

I mellan så var det föreläsning och pressentation av varandra.

Sitter nu och kollar på Andra Avenyn inne på mitt rum. Känns så skön att ha ett eget rum. De känns lite lyxigt faktiskt. Å så mycket mat man får, kommer ju att gå upp flera kilon innan den här kursen är över. Oj oj oj.

I morgon är det en ny dag som börjar kl. 08.00 med Frukost å sen lite mera kurs.

De känns inte bra att vara utan Tobias om jag ska vara ärlig. Men han jobbar ju ändå, så han har ju sitt att tänka på. Men jag saknar honom jätte mycket. Men de är de här som gör att man håller ihop längre, tror jag iaf.

Sen var jag och hälsade på Pappa en sväng, blir så glad när han blir glad för att jag kommer. Det finns ingen bättre PAPPA än min.

Nä nu ska jag till och göra kväll, börjar bli riktigt trött.

God natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0