Haft mamma och Tina på besök

I dag vaknade jag av att Mamma och min lilla syster Tina var på väg hit. Jag log och sov så jag fick lite bråttom. Men de gick bra ändå.
De var så roligt för dom hade med sig hundarna ( Jackie och Pyret) Har saknat Jackie som bara den. Så tills nästa gång dom kommer så ska jag köpa några bollar så de har nått att leka med. :)

Fick ett ryck idag att jag skulle köpa blommor och sätta ut i våra utekrukor. Å det gjorde jag oxå. Så snyggt det vart. Längtar tills vi har gräsmatta oxå. Hoppas att det finns det tills vi ska ha våran lilla fest. Grillparty.

Åkte in till stan med Mamma och Tina där vi mötte upp Malin. För att sedan gå på stan och leta kläder till Malins alla måsten som är innan studenten. 

Börja känna mig gammal nu när Malin snart tar studeten. De var ju inte direkt igår man tog den. Oj vad det har hänt saker sen dess. Jag har hittat min blivande man, bor i hus, har stadigt ekonomi. Å snart är jag husägare oxå. Får jag som jag vill så är jag snart förlovad oxå. De går med stora steg framåt.

Bea ringde mig imorse och sa att hon ville att jag skulle baka en morotskaka till henne. Så jag tog och gjorde en sån, men även en tosckatårta som jag tänkte bjuda mina underbara kollergor på i morgon. När det är Fredag å allt. Det är ju inte vilken fredag som helst utan Valborg.

Men iaf så när jag kom hem så planterade jag mina fina blommor, dammsugit såg förjävligt ut efter hundarna hade srungit ut och in och tvättat. Å nu sitter jag och väntar på att Tobias ska komma hem så vi kan äta någon middag tillsammans. Börjar bli riktigt hungrig nu. 
 
I morgon börjar jag jobba kl åtta ska bli skönt med lite sovmorgon.

Jaha nu var tvätten klar, vem ska hänga den då om inte jag.

Ni får ha en fortsatt fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0