Lördag

Jag & Tobias har nyss ätit middag, de blev samma mat som igår. Vi tyckte så mycket om det så vi tog de i dag oxå. Speciellt salladen som är gjord på rödlök, tomater, olja och lite svartpeppar. 

Just nu så skiner solen så underbart härligt, man känner att de börjar bli vår där ute. Tänk att snart kan man börja grilla. De ser jag verkligen fram emot. 

Vi var till krokom en sväng idag och handlade. Hämtade även ett paket från Party lite som hade kommit. 

Jag är helt kär i dom ljusen och i allt som dom säljer. Har tänt ett ljus inne på toaletten som luktar vanilj & persika. Synd att dom inte finns kvar.



Tobias kom och sa man blir ju sugen på vanliljglass om man går in där. Då är det bra ljus, när man inte känner att de luktar skit hahaha.

Undra om man ska tag i disken som vart efter middagen. Om vi ska åka och hälsa på Linda sen.

Hatar att diska men avskyr om den står kvar när man kommer hem. Så illa att jag kan bli på dåligt humör. Lika bra att jag tar tag i det på engång. :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0