Tre dagars ledigt.

I går var både jag och Tobais lediga, så skönt när båda är lediga samtidigt. Vi for en sväng till Fresks, för att titta på kommande saker som vi vill ha i framtiden.
Går man på fresks så får man inspiration och många ideér. Å så jobbar ju Sara där :)

Efter vi hade varit på Fresks i över en timme så for vi på Willys och handlade. Sen hem för att äta när klockan var runt 17.00 De vart Strips, Lövtunnbit, beasås och en sallad med rödlök och tomater. Så gott. Mmmm

Sen var det till att göra grädda Morotskakan, som jag skulle ha med mig till Sara senare under kvällen.


 

Ni måste pröva min goda Morotskaka, de finns ingen som gör den bättre än jag.

Nä nu ska jag göra mig iording, för snart bär det av till stor stan. Å ni skiner solen. Jag blir så glad.


Kommentarer
Postat av: Mika

Jo, nog vet jag att din morotskaka är grymt go! :) Hoppas vi jobbar tillsammans snart, Ylvis. Kraam

2010-04-10 @ 14:15:43
URL: http://intothelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0