De har gått ett tag

Hej Allla glada läsare!!!

Nu var det ett tag sedan som jag skrev nått. De har varit så mycket på sista tiden. Jag har jobbat mer än mina 100%
Här behövs det lite extra pengar, så då är det bara till att jobba :) De har gått riktigt bra, så nu är jag ledig i 4 dagar börjar jobba på Måndag igen. Skönt att få andas ut lite.
Å få vara tillsammans med min andra hälft.

I torsdags åkte jag till Mari och Robert i Hackås. Sov över där tills Fredagen. Plockade upp Sofie och sen for vi. När vi kom fram så fikade vi. Sen for Mari, Elias och jag ner till badplatsen så Elias fick bada och fånga lite fisk. 

De var så roligt att få hälsa på dem. Å de bor ju så mysigt oxå. 

Sen var jag och hälsade på Andreas och Oliver igår. Jag och Oliver for och handlade lite till maten. Så jag satte han i baksättet och sen for vi till affären (affen) 
Han verkade gilla det iaf, för han satt där och diggade med i musiken. 

I dag blir det att ta det lugnt medans Älskigen är hemma och fixar med huset. 

Ska försöka att hålla liv i skrivandet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0