Ikea

I går var vi ( Jag, Bea och Jonas) i Sundsvall på Ikea. Hade en en ledig dag, så det passade bra. Var med som ett socialt stöd. De var en rolig att få komma iväg och se lite annat. De var 2 år sen jag var på Ikea.

Det jag köpte var 2 stora förvaringsburkar 2.2 l som jag ska mjöl och socker i. 2st 1.8 l som jag har havregryn och lite annat i. Plus 4 små burkar som jag ska ha kryddor i.  

BURKEN Burk med lockBURKEN Burk med lockRAJTAN Kryddburk


Jag vart jätte nöjd över dessa burkar. Har väntat så länge på att jag skulle få burkarna som jag beställde på inspiration, men har lessnat på att vänta. Så då fick de bli dom här. Duger gott de.
Nu fattas bara en hylla där jag vill ha dom på. Men de får bli när man gör om köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0