På topp.

Vakande vid 09.00, då vi låg och myste till 09.30. Klev upp och drack en kopp kaffe. Gjorde i ordning havregrynsgröt till frukost.

Diskade undan gårdagens middags disk, som ingen av oss orkade göra i går. :) Skulle behöva ha en diskmaskin.

När klockan var 13.30 så for vi in till stan, för att kolla om vi vunnit nått på lottot. Men ingen vinst den här gången :(

Sen åkte jag på jobbet, där det var APT. Efter det så åt jag lite mat gårdagens rester, som bestod av kyckling, ris, wokgrönsaker och café de paris sås.

Sen åkte jag och två till i från jobbet upp till storsjöbadet, där vi simmade i 30 min. Efter simmningen så satte vi oss i bubbelpolen, så skönt. Prövade även alla åkbara atraktioner. Skit hemskt.
Den första fattade jag mig verkligen inte på, man skulle sitta på en blå gummi ring och fara ner. De var länge sen jag var så rädd. Trodde hela tiden att jag skulle dö. Hahhaha. Skrek hela vägen ner, är ju värre än barna.

I en av banorna så gjorde jag illa armbågen. Ajjjj.

Tobias kom och hämtade mig då vi for och handlade, sen hem för att göra lunch/middags låda.
Innehållet i lådan är: Lax med grönsaker som jag tillagade i ugnen och potatis mos. ( Självklart eget)


Så nu sitter jag och väntar på att Tobias ska komma hem, så vi kan bädda nytt i sängen. Lättare om man är två.
Å sen lägga oss och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä, inte bra för träningen som jag försöker komma igång med, så det är ju en paus i det nu tills jag är frisk. jag har inget speciellt ställe jag klipper mig på, nu på onsdag blir det på carisma på brunflovägen vid stra kyrkan, har fått ett presentkort dit. Annars kan det bli NFI eller en vän som klipper mig.

2010-02-05 @ 12:47:31
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0