Stress och åter stress.

De kan ju aldrig vara bra att stressa. Har haft ont i huvudet ett par dagar nu. Jag är säker på att de beror på ALL stress, att man dricker för lite vatten och att man biter ihop under natten.

Har provat Alvedon men de har inte hjälpt, Suck. Jag tror att jag antigen skulle behöva vinna massa pengar eller ta semester. Men man har ju bara 25 semesterdagar, å man har ett helt år kvar.

Tänkte iaf ta ut semester i Påsk, då vi drar till Valjsöbyn. Så man får se lite annat. Blir ju inte så mycket av det när man jobbar hela tiden. ( Men är jätte glad för att ha ett jobb).

Idag efter jobbet så kom Bea och hämtade mig, när hon var ute och övningskörde med sin pappa i min Bil. :)
De är tur att du har mig Bea, Hahhah. Vad skulle du gjort utan mig?

De var verkligen en upplevelse att få åka.

I morgon blir det Ikea. Ska vara socialt stöd. För själv har man ju inga penagar att handla för. Men ska bli roligt att få komma bort ett tag iaf.

Nu blir det en varm dusch å sen sängen.


Älskar dig Tobias...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0