Dildo Party

I går var jag på Dildo party. Vi hade jätte roligt. Hade aldrig varit på ett sånt innan.

Men jag drack nog lite väl mycket, för när vi hade kommit in på krogen så fick jag gå och spy ett antal gånger.

Det är nog bara för att de var så länge sedan jag drack. 

Jag har varit ledig både Lördag och Söndag, de är så himla skönt. Då man får lite tid för varandra.

På Lördags fm så åkte vi in tills stan där vi  gick och tittade lite ( Jag,Bea och Tobias) där jag bland annat köpte mig ett par Strumpbyxor och lite onöndigt smink.

Innan dess hade vi varit runt på lite olika Bygg affärer och tittat på lite olika kakel. Fått lite mer inspirration, de kan man inte få för mycket av.

Vi avslutade färden med en varm kopp kaffe på Thehuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0