Ja, man är ju grym på allt.

Ja man är ju bra på allt. Tobias dosa till Internetbanken hängde sig, så då tog det mig ca 10 min å sen funkade dosan igen.

I dag jobbade jag till 16.00, glad att få sluta i tid. För i går fick vi ( jag, min usk elev och en vårdtagere) vänta på sjukresan från lassa i 1 h och 20 min. Jag vart mer och mer irriterad. Vårdtagaren frös. Så när sjukresan väl kom så fick dom sig en avhyvling som heter duga.
Det är inte lätt att ha med mig att göra, de är en sak som är säker.

Efter jobbet idag så träffade jag en kompis upp på Lillänge, där vi tog en sanbb fika på Donkan. Inte alls så nyttigt men lite välbehövligt kaffe iaf.

Sen for jag hem för att hämta Älskligen, för att åka och handla. Idag blev det Våfflor, som nu står mig ända upp i halsen. Usch..

Nu måste det bli lite nyttigare mat här hemma, för oss båda.

Nu ska jag tvätta håret och sen blir det sängen. Upp tidigt i morgon igen. Å sen är jag ledig 1 dag. Längtar!!!!

Kramar från Humlan (som Älskligen kallar mig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0