Lyckades

Ja idag gjorde jag en Broccoligratäng. Jag vart jätte nöjd å så vart den god oxå. De är ju det som är huvudsaken. :)

Två dagar utan socker. De är jag glad för. För nu ska allt sånt bort.

Om min högsta önska ska gå i uppfyllelse så måste de här funka.

I kväll blir det en lugn kväll, känner mig inte alls i form. Blir en tidig kväll, så man orkar med morgon dagen.

Å älskligen min jag saknar dig så. Hoppas att allt ordnar sig snart.

Älskling: Du vet väl om att du är värdefull.

Kramar...

Kommentarer
Postat av: Maria

hej. Vi åt också broccoligratäng igår =) Det är super gott. Gå in på denna blogg jag länkar till istället, där skriver jag om mat, vikt och träning.

2010-01-06 @ 09:53:58
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Nenniz

Bra jobbat gumman!!!!

2010-01-06 @ 11:28:42
Postat av: Maria

Själv klart får du läsa båda bloggarna =) men det är denna som är inriktad på vikten, den andra handlar om allt möjligt, bara kul om du läser båda =)

2010-01-06 @ 14:00:00
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0