Våran kväll.

Medans Tobias åkte till Andreas så plockade jag bort julen. Så nu är det bara julgardinen kvar. Som har hängt ända sen Julen 2008, så nu är det nog på tiden att man skaffar en ny. ( Hahhah)

Men de känns inte som att man vill göra det förrens man har renoverat köket.

I kväll har jag Dammsugit, Vikt ihop tvätt och plockat iordning.

I morgon blir det nog lite pappers göra och en härlig promenad om det inte är för kallt.

Just nu längtar tills den 26/1 då jag får dubbel lön :) och till den 30/1 då jag ska på dildoparty. (Då ska jag unna mig lite öl och annat gott)


Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan Let´s dans börjar.

Sen blir det en hel kväll med bara mys och lite annat som jag inte tänker berätta.

Trevlig helg & Kram på er.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0