Oliver 2 år idag. Hurra hurra.

I går så jobbade jag min första kväll erfter semestern, de gick ju bra till en början men sen de två tre sista timmarna så vart det full fart. Så vi var klara strax efter kl 22.00. Fattar inte hur det är möjligt att hinna bli klar tills 20.30.
Men de beror väl på hur man jobbar i försig. Men det ska bli roligt att se hur det går ikväll.

Tänk att min semester är över, de är lite svårt att fatta det ännu. Men de kommer väl med tiden. Nu har man ju ett jobb att sköta och tänka på.

Saknar tiden med Älskligen, som vi hade när jag var ledig. Men de kommer dagar då vi är tillsammans igen. Känns så långt borta nu när man ska jobba 6 dagar denna veckan. 

Men jobbar ju inte alla dygnets timmar som tur är. 

Till helgen tror jag att jag ska baka en Blåbärspaj. De frågade han om häromdagen. Tyckte att jag skulle baka en egen, då blir man ju glad. 

Så hoppas att vi får lön på Fredags så ska jag åka och köpa mig en ny pajform, för den andra gick ju sönder efter första gången. Jävla skit saker,sånt är jag less på. 

Nu ska jag ta och göra mig redo för att åka till Oliver som fyller 2 år idag. Hurra hurra. 

Sen bär det av till jobbet igen, för att avverka en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0