Bra dag förutom att vara sjuk.

Idag jobbade jag 8-16, så efter jpbbet idag. Så for jag hem för att hämta lite saker inför Ljusvisningen jag var på ikväll. Gick faktiskt rätt så bra med tanke på att det var ett tag sedan jag hade ett sist.
Försäljningen vart väl okej.
Mådde inge bra heller så. Har så ont i halsen å i hela kroppen. De känns som att mitt huvud kommer att sprängas snart, om inget görs snart.

Saknar Mannen min så otroligt mycket, han for tidigt imorse kl 4 tror jag. Å är inte hemma än. Han kommer i morgon. Längtar

I morgon måste jag beställa Ölen som vi ska ha inför midssommar och på min semester. :)
Nu är det bara tre dagar kvar sen så har jag min allra första semester. Känner mig stor nu Mamma.

Nä nu ska jag stöka på lite innan det är dax för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0