Skor :)

ÄNTLIGEN!!! Hittade jag ett par fina skor med lite längre skaft på och en liten klack. Jag som alltid har haft svårt att hitta stövlar, allt som har längre skaft eftersom jag har så tjocka vader.

Men i går när jag och beatrice var på skopunten, så hittade jag ett par svarta skor. Å dom skulle jag bara ha, utan att ha tittat på priset. Men som tur så var dom på rean, så de kostade 150:- De var som gjort för mig.

I går så var jag även och klippte mig. De vart så skönt att få bort allt slitet hår. Men nu känns det inte som man har något hår kvar.

De ända som fattas nu de är lite nyare kläder, men de får vänta tills man har lite mer pengar att röra sig med.

För just nu så är det ganska hårt. Tycker aldrig att pengarna räcker till. Är det fler som känner så?

Nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet.

Ha en bra och skön helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0