En bra dag på 210 :)

Japp i dag var jag på 210 Medicin och jobbade ett 06.45-15.15 pass. De gick riktigt bra idag, bättre än alla andra dagar faktiskt. Jag tror att de börja sätta sig nu. Å det känns skönt. Att man inte är helt slut när man kommer hem.

Efter jobbet där så gick jag på stan för att titta på byxor till Älskligen min. Hittade inga som han ville ha så jag köpte två par tröjor och tre par kalsonger istället.

Så nu står det två inslagna paket och väntar på att mitt stora hjärta ska komma hem.

Tänkte att vi skulle hinna äte lite gott oxå innan dagen är slut. För imorgon åker jag hemifrån kl 06.30 och kommer hem efter kl 22.00

Idag ringde jag till Branmorskan i Krokom, jag tror att dom måste vara de oartigaste någonsin. Får vi barn i framtiden så tänker jag inte vända mig dit iaf. Jag ska ha bättre personal än så. Nån som inte är så oartig.
För de där var det värsta. ALDRIG MER.

Nä nu ska jag titta lite på tv, innan det blir middag.

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Maria

ang. barnmorskorna i krokom så hålel rjag med dig fullständigt. jag har haft två ärenden dit och har pratat med båda två, och det är de värsta jag stött på. De är inte oartiga de är elaka!! Tur man nu får välja någon annan.

2010-05-15 @ 09:46:33
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja verkligen dom är elaka. Gruvar mig för att gå dit nu till veckan. Jag vet redan nu att jag tänker byta till Frösöns Hc.

Är allt bra med dig?

Kram

2010-05-16 @ 19:58:16
URL: http://lillylva.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0