Ledig Torsdag

Idag sov vi till kl 11, super skönt att inte behöva stressa. Den här dagen har vi bara tagit de lungt. Paketet ifrån Party Lite hade kommit, så de for jag och hämtade i Krokom. Jätte fina saker jag hade beställt.
Å ljusen som lukatar underbart gott. Ni måste bara pröva. Ni kommer inte att bli besvikna.

Sen for vi och hälsade på Christian och Bolton :) Oj oj oj vad den hunden har energi. Men ack så söt han är.

I morgon ska jag jobba ett pass på sjukhuset, ska bli riktigt roligt. Fast jag är lite nervös ändå. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det när man inte är där så ofta.
Men dom verkar ju vara nöjda med mig eftersom de ringer så ofta.

Undra om man ska gå in där och jobba lite extra när man har semester? De är ju roligt att få lära sig lite annat oxå än bara jobbet på Hemtjänsten.

Det som är det svåraste är matvagnen, å veta vilkens bricka som är vems.

Å sen jobbar jag ända tills nästa Fredag. De kommer att bli en hård vecka.

Har en hel del att göra den kommande veckan:

Ringa Branmorskan, Telia, om en platta inne i badrummet och lite annat.

Nu ska jag plocka ihop innan en av mina svågrar kommer och ska hjälp Älskligen med hans data. Internet, Ja tack. 

 

Kommentarer
Postat av: Maria

vart på sjukhuset jobbar du? fördelen med matvagnarna är att namn och rumsnummer står på dem iaf =)

2010-05-13 @ 22:41:01
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0