Invigning av Friskis Kort :)

Japp idag invigde jag mitt nya Friskis & Svettis kort, med att gå på gymet och ett medel pass. Man kanske inte har så dålig kondition ändå. Hahaha

De var så skönt att få träna igen, men i morgon lär jag väl inte orka träna med tanke på all träningsverk man kommer att ha.

Eller vad tror ni, det är kanske då som man borde träna?

Nu är jag helt slut efter dagens äventyr. Nyss fått hem min underbara Sambo. I morgon har han sovmorgon tills 9-10, ska bli så skönt att få ha honom hemma lite grann. Men jag ska inte klaga, det finns dom som inte får träffa sin patner på evigheter.

Nä nu ska jag vara med Älskligen min innan det är dax för sägen. :)

Skrivs mera i morgon med då med ett utvilat huvud.

God Natt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med träningen, för mig går det inge bra, har haft dåligt med tid senaste månaderna med c-uppsats och praktike, sen så ska jag ju jobba i storuman i sommar. kankse får komma igång där till hösten ist om jag inte får jobb på sjukhuset.

2010-05-10 @ 11:05:30
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hej Maria!!!

Tackar, ja nu ska jag komma i form.

Okej de var ju synd att du inte har haft tid. Men vi kanske ses någon gång där. Lycka till uppe i Storuman.

2010-05-13 @ 13:42:29
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0