Nu är de 4 dagar kvar

För sen åker vi till Ullared Jag, Sara och Linda. Jag har längtat som ett barn ända sen i sommras, å snart ska vi åka.
De ska bli så skönt att få göra göra något annat. Äta och dricka gott.
Jag hoppas att jag hittar bra med julklappar.
De var ett bra tag sedan jag skrev sist, men de har hänt en hel del. Jag och tobbe jobbar som är jätte bra.
I morgon ska jag jag jobba ett extra pass 7.30-17.00 å de ger ju bra med pengar. Å de behövs ju.

Igår när jag var på Julskyltningen med Pappa och Malin, så hittade jag en film som Tobias velat ha jätte länge. Så nu när han kommer hem så ska vi titta på den. De är inget han vet om, utan de ska bli en överraskning. Med lite gott till.

I kväll sover jag i Jonas lägenhet, tycker att de är lättare när man börjar tidigt. Att få sova en stund längre säger man ju inte nej till.

Saknar min goa underbara Sambo. Tur jag har dig för evigt. Puss.

Nu ska jag kika lite tv innan det blir sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0