Har varit så trött i en vecka typ.

Ja efter vi hade kommit hem ifrån Valsjöbyn, så var jag helt knäckt låg mest å sov. De kändes som man var i en bubbla. Men nu känns det som att det vänder. Som tur är.

Idag är det Party hos Emma, så igår gick jag på stan för att köpa skärp. Jag hittade två st för 60 kr, fick betala halva rea priset. De var som gjort för att jag skulle ha dem.

Just nu sitter jag bara å tar det lungt. Må ju hem till Rödön för att hämta ett par skor innan kvällen.

Å till veckan ska jag och mina systrar gå på bio, de ser jag framemot :)

Snart är det Påsk å jag ska jobba å tjäna in lite pengar.


Ha en bra Lördag för de ska jag ha. :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0