Mysig helg med <3 i Valsjöbyn

I Fredags så åkte vi upp till Valsjöbyn för att komma ifrån allt som har med jobb och hemmet att göra. Man kan behöva få komma bort ett tag. Å bara få vila upp sig lite.

Vi hade det verkligen super mysigt. När vi kom upp så fick vi laxpaj som Tobias moster Eva hade gjort. Jag tyckte att den var jätte god. Medans Tobias inte alls är så försjust i fisk. Till maten drack vi vin och öl. 

På Lördagen: Så åkte vi ut på en skoter tur. Vädret var inte alls bra. Så den här dagen vart det inte att vi var ute länge. De blåste kallt om fingrarna när man skulle till att grilla sig lite korv och hamburgare. 
Innan middagen så åkte jag och tobias ut på en ny skoter färd, då vi bara åkte lite. Älskar verkligen att få åka skoter och att få vara ute i friska luften. 
Men det är verkligen ett måste att köpa en skoteroverall. Så slipper man frysa. 
Middagen hjälptes vi åt att göra det blev tacos med röd vin och lite öl. Jag stod för dukningen :)

Söndagen: Åkte vi ut till samma ställe som vi var på dagen innan, men med ett mycket bättre väder. Solen sken och vi hade tagit med oss så vi kunde få till en riktig eld. Älskar dig Tobias. Grillade korv och hamburgare. Kokade kaffe. 
Längtar så himla mycket tills vi ska åka upp igen v.13, så i morgon ska jag söka semester. Hoppas bara att jag får vara ledig nu då. 
De borde ju inte vara någon fara, eftersom påsken är mycket senare i år. 

Söndagens middag åt vi på Hoggar´s krog, Tack hjärtat mitt. 

Den här helgen har varit helt underbar. Tack för att du finns. Du får mig att må bra.  

Å i morgon åker han igen, vill inte det men han måste ju jobba. Det måste jag också. Ska även lämna in bilen på Mekonomen, som ska få nya ögon (Lampor) De ska bli skönt att få det gjort.

Måste även byta framrutan på bilen och fixa nytt batteri till bilnycklen. Ett ont måste.

Nä nu ska jag ta och byta om, för att sen åka och handla med svärmor och träffa en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0