Ramlade på en isfläck.

Den 1 Februari när jag och Evelina var på stan, så ramlade jag vid ett övergångs stället och slog bak huvudet. Man hörde verkligen hur det small. Hela huvudet bara snurrade. Bet mig i löppen så det rann lite blod. Fick typ en liten hjärnskakning. Att de inte kan sanda som folk är det för dyrt för kommunen kanske. Undra om det blir billigare med benbrott? Vad säger ni om detta????

Jag skulle jobba kvällen. Men det gick verkligen inte. Så jag fick stanna hemma.
Har fortfarande lite ont när jag abstränger mig. Men jag hoppas på att det går över inom kort.
Har inte råd att vara hemma mera nu.

Idag uppvaktade vi Älskligen med Smörgåstårta, då han hade fyllt år medans han var borta. Jätte god tårta som jag hade beställt på Wedemarks.

Vid 12 tiden idag så åt jag och mina vänninor lunch på lilla siam. Hade aldrig varit där förut, men det var jätte gott. 

Var in på Dressman och köpte lite grejor till Älskligen för födelsedagen och hemkomsten. Där av ett par turkos blå kalsonger som han bara måste ha på sig. Älskar dem väldigt mycket.

Sen gick vi och hämtade tårtan på Wedemarks.

Å sen åkte vi hem, jag fick åka med Maria inn till stan. De var jätte snällt.

Var även upp på Mekonomen för att köpa exonlampa som gick på 1200 spänn. Å när jag fick höra att man inte fick byta dessa själva, så for jag upp till Berners å där skulle det kosta 1500 för att byta dessa.
For till systemet och sen kom jag på att jag kunde åka till Mekonomens verkstad. Där skulle jag få det för 500-700 kr. Jippi något som går åt rätt håll.

Nä nu ska jag vara lite social med killarna. Jobb i morgon.


Nu på kvällen har vi tittat på Psalm 21, nja tyckte inte alls att den var så bra.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har otur du, men nu kanske du har haft din hotur i år så det räcker :)kram

2011-02-04 @ 10:42:32
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0