Hann inte mycket på det nya året

Nä för nu har typ halva jobbperonalen drabbats av magsjuka. Å många äldre oxå. Jag var sjuk på Söndagen då jag skulle jobba delad 7-22. Kunde inte sova på hela natten, så de var ju bara att sjuksriva sig. Men vad ont de gjorde i mitt hjärta. Hade jag inte spytt hade jag nog jobbat ändå.
Man mister ju ganska mycket pengar på att vara hemma i två dagar. Så finns det möjlighet så måste jag jobba igen de jag har förlorat.
De är jobbigt de å, men man vill ju inte få mindre lön när lönespecen kommer.

De är trist att bara sitta hemma. Så de är bara till att jobba.

Får väl jobba när tobias är borta om inte annat.

Nu må jag ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Marielle

HEJ Ylva! :)

Du är så välkommen hem hit till oss. Kevin är på dagis till 15.30 ca varje dag (oftast) Så om det passar dig någon dag runt 17 tiden? Till veckan kanske?

2011-01-13 @ 14:24:56
URL: http://mvaltersson.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja, de passar mig utmärkt. Jag jobbar oftast till fyra. Vilken dag passar er bäst?

2011-01-13 @ 19:54:53
URL: http://lillylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0