En vecka har gått

Ja då har det gått en vecka utav semestern. Så skönt å bara få njuta och göra det man själv vill. Har varit i väg på stråket i två dar, så nu blir det lugnt ett tag. Så fr man se om man går ut på Onsdagen nått eller om jag åker till mina föräldrar en dag innan. Som det känns just nu så ska jag inte ut alls. Inge bra väder utan bara regn, då kan det lika gärna va. Eller så inte.

I morgon bär det av, de ser jag faktiskt i fram emot. Att inte behöva bo i samma hus som Jonas mera. De är bra för oss båda, de ska ni veta.

Längtar till min kära kommer hem så man kan få ha lite semester med han å. Längtar som ett barn.

Idag blir det inte många knop gjorde från min sida. Jag ska snart gå och vila ett tag de behöver min onda kropp. Om inte tala om mina fötter, de värker.

Jag hoppas att ni får en bra dag, med mycket skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0