Har fått fin besök.

Ja i morse kl 8.30 kom min Pappa och min syster Malin. Vi tog en fika som bestod av Kaffe, krämbullar och Mazariner som pappa hade köpt på Tages, jätte gott men så onyttigt. Man kan som inte säga nej när Pappa är på besök. Han vill ju så mycket. Du är bäst Pappa.

När kl är 10.30 så åker vi med Thomée, där vi får avnjuta en storsjötur på två timmar. Mysigt med vackert väder.
Tur att det var jag som fick välja tid. För när den senare tur skulle gå så regnade de ju som mest.

Men när vi kom tillbaka efter båtresan där vid 12.30 så var det stadsshopping som gällde. Jag hittad en grå tröja som var på rean. Jag fick den för halva reapriset alltså 40 kr. De var inte illa de.

Efter det så ville mitt besök på Dollar store. De hittade en massa fynd. :)

Sen stod det loppis på schemat så vi fpr upp på loppisen ovanför ica maxi. Där de fyndade lite krukor i alla glada färger. Var även in på loppisen nere på stan oxå. (Ninni jag som inte gillar loppis, så har jag varit på två) Hahahah

Jag var ute efter en Havregryns burk men det hittade jag då inte. Få fortsätta leta.

Sen skulle vi ut på Rödön å kolla om det fanns några jordgubbar att plocka å det gjorde det. Så vi plockade nästan en hel hink. Mmmm så gott. Det blir min frukost i morgon de:)

Middagen bestod av Pizza på Hoggars krog. Gott som alltid.

Just nu funderar jag på om jag ska ta några nu som kvälls fika. Ja de ska jag.

I morgon ska vi ev spela mini golf. Jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0