En bättre helg får man leta efter.

Ja de är sant, har inte haft en sån här bra helg på väldigt länge. Hela jag har varit lycklig. Och är det än.
I fredags så var jag ut med Jeanette, vi började startade i Krokom där vi drack lite. Sen åkte vi in till stan där vi gick runt på en del krogar. :) 
De var mysigt. Å innan det så var jag och handlade med Frida inför Lördagen Party. Sen åt vi mat på Hoggar´s krog. Jag åt för 210 kr medans hon åt för 45 kr lite skillnad. Men det var gott. 

Så i lördags är en dag och kväll jag aldrig kommer att glömma. Vi var hemma hos Anderas där vi åt 3 rätters middag i from av: Vitlöksbröd till förrätt, Grillat till varmrätt med super god sallad och till sist jordgubbar med grädde å kaffe. 
Allt var jätte gott. :) 

Innan vi åt efterrätten så spelade vi kubb som Linus hade tagit med sig. De var roligt, men fasiken vad man är dåligt på att träffa. De måste ha varit alkoholens fel. Hahahah.

Sen vart det sing star :) Jag behöver nog inte säga mer om det. 

Sen bar det av in till stan där det vart krogen för hela slanten. Där det var helt underbart. Träffade en massa trevligt folk. 

Ja de var en del av min underbara helg.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0