Äntligen börjar våren att komma

Ja, de var ett tag sedan sist jag skrev. Har inte haft någon riktig ork och energi. Hoppas att den vänder nu. Idag är det APT ( arbetsplatsträff) på jobbet å sen vart det till att jobba kväll då de inte fanns någon som kunde. Å jag behöver ju verkligen pengar. De är ju en kort kväll. 
Ska snart in till Kommunal om jag hinner, innan mötet börjar. 

Jag och Frida tog en snabb fika på Thörnes idag. Så mysigt så. En kopp kaffe är alltid gott :)
 
Snart kommer mitt hjärta hem. Jag saknar honom som aldrig förr. Är så glad för att du finns i mitt liv.

Längtar verkligen tills vecka 13 då vi ska upp till svärfar och åka en massa skoter å bara må gott. Äta god mat, de har jag verkligen längtat efter. 

Jag borde verkligen träna idag men de sprack de, när jag vart tvungen att jobba. Jag får gå extra mycket på jobbet i stället. 

Nä om man skulle göra sig klar för avfärd kanske.

Ska försöka skriva mera snart. Ha nu en fortsatt trevlig dag å kväll. Ni vet ju vart ni hittar mig om inte på Hornsgatan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0