Äntligen Helg och Löning :)

Nu har jag äntligen jobbat mina åtta dagar och kommit fram till min efterlängtade helg. Den här helgen ska jag verkligen ta vara på. I morgon ska jag och Frida åka till Strömsund och hälsa på en vän.
Och gå på Dollar store :) Måste även hinna in på systemet för att ha lite öl till den kommande kvällen :)
 
Tänkte även hinna in på någon annan butik i ström. Må ju passa på när man väl är där, de händer ju inte så ofta.

I dag på jobbet så gjorde jag något som fick min rygg att inte alls må bra. Har nu fått tagit värktabletter. Hoppas verkligen att den mår bättre i morgon. Då jag ska vara i full gång från morgon till sena natta.

Var i väg och träffade Jeanette på stan. Då vi fikade på Wedemarks :) De gillar vi.

Gick lite på stan. Åkte upp till Lindex uppe på Lillänge där jag hittade ett par Jättefina chinos för endas 249:- som jag tvekade om jag skulle köpa eller inte. Men nu så här i efterhand så skulle jag nog ha gjort det.

Men jag blir alltid så snål när det handlar om att köpa saker innan man vet att man har betalat alla räkningarna. Man måste ju kunna leva oxå.

Jag ska ju börja spara mera pengar nu. Så det blir ju till att hushålla. Måste börja å storhandla å göra matlådor i stället för att köpa mat. Icke godtagbart.

På Onsdag har jag semester :) De ska bli så skönt att bara få vara med mitt hjärta. Å bara få vara. 
 
Nä nu ska jag gå och hänga upp tvätten å sen göra mig klar för sängen.

Tror jag ska göra några ärenden på stan i morgon innan jag må till Krokom :).

Ha nu en trevlig helg alle sammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0