Evigheter sen sist, jo jag vet.

Oj, ja nu var det ett bra tag sedan sist jag skrev. När man jobbar 100% om inte mer i bland så orkar man inte sitta framför datan.
Men nu har jag gått och blivit sjuk så nu har jag all tid i värden känns det som iaf. Jag hatar verkligen att vara sjuk, vill tillbaks på jobbet. För här hemma tjänar man ju inte stora pengar vad jag kan se iaf.

Sitter med en stor kopp te och hoppas på att jag ska bli bättre snart. Är ju ledig i helgen som tur är om detta inte hinner gå över. Fan oxå säger jag bara.
Men men. Hälsan är ju den som går i första hand iaf. Mår man inte bra så kan man ju inte göra ett bra jobb ute heller.

Å snart är det vinter oxå, vad allt ska gå så fort hela tiden.

Har en del saker att hinna med innan vintern är här:

  • Köpa nya vinterdäck ( Ett ont måste)
  • Köpa vinterjacka. Klart då jag å goa Emma hittade en på stan. Å en blå :)
  • Köpa nya täckbyxor. (Inför kommande skoter åk)
  • Vantar, något att ha på huvudet och en halsduk.
På tal om annat så måste man ju snart börja handla julklappar åt folket.
Å i och med allt de här så ska jag spara pengar, hur det nu är möjligt. De kommer gå bra, jag ska inte äta ut någe mera inte lika ofta iaf. Bara då jag förtjänar det.

Nu ska jag inte de gå lika långt i mina uppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0