En bra dag.

Att det aldrig ska sluta snöa, men just idag så gör det mig ingenting. Idag är det stora tvättar dagen, innan vi åker upp till Valsjöbyn och firar påsk. Med en en massa skoter åkning och god mat å dryck. Har en del kvar att packa men det får jag ta i kväll eller i morgon.

Ska snart göra mig klar för att åka iväg på ett nytt uppdrag som börjar 13.15 och sträcker sig till en bit in på kvällen. Det ska bli kul.

Jag har suttit och ska till att deklarerat ett tag nu. Då jag har fastnat på samma punkt hela tiden, så idag tog jag tag i det och ringde dit. Det var en snäll själ som var villig att hjälp mig, så nu är den inskickad. Å pengar ska man få tillbaka. Det är ju bara att tacka.

Igår när jag jobbade så hade jag en delad tur 7-22 så på mina 4 timmar så gick jag runt berget. Det var faktiskt ett bra val av mig än att sitta inne å bara vänta på klockan.
Jag var mycket piggare på kvällen, allt var lättare. Det måste jag göra till en vana. Jag var så stolt när jag kommit fram. :)
Som jag sagt tidigare så måste man kämpa för att nå fram. (Ett ont krut förgås inte så lätt)

Om man ska kolla vad man ska ha med dig och äta i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0