Älsakde Mamma<3

Just nu är det mörkt och tung i familjen Willsund. För den 24/8 kl 20.15 så gick våran älskade mamma bort i den oförglömliga cancern. Hon fick akut myeloisk leukemi (ALM) Den 22/12 2011. 
En vecka innan detta hände hade jag bestämt att jag skulle åka till Mamma och hälsa på, medans hon levde. Men ack vad fel allt blev.
Jag är jätteglad att jag hann dit, så jag fick säga hej då medans hon var kvar och hörde oss. Jag saknar henne så otroligt mycket. Mer än vad man tror när de lever.
Nu kan man inte ringa till mamma eller åka och hälsa på henne. Det är så mycket man skulle ha gjort medans hon var i livet. Det är ju tur att man är efter klok.
Det jag vill säga till er alla som läser detta att man ska ta tillvara på den tid som man får tillbringa tillsammans med sina nära och kära.
Jag älskade verkligen min mamma och gör det fortfarande, fast jag kanske inte alltid visade det.
Att det finns så mycket snälla människor, som är villiga att stöta och hjälpa till när det är som svårast. Ett stort tack till er alla. Ni vet vilka ni är.
Just nu så går det upp och ner för oss alla. Men nu måste vi vara starka och blicka framåt. Vi ska minnas vår mamma med ljusa minnen.

Mamma vi saknar dig. Önskar att jag kunde få prata med dig igen. Att få säga att jag Älskar dig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0