Jobb å lite annat också.

Det har varit mycket här en tid. Jag har jobbat några extra pass på lassa. Det känns skönt att vara inne i det igen. Hade glömt bort en del sedan jag var där sist.
Mamma har åkt tillbaka till Umeå. Där hon väntar på att dom ska ta ännu ett nytt benmärgsprov och efter det så ska hon få en ny kur med cellgifter. Men hennes crp är för högt för det just nu. Å vad det beror på vet man inte, men det lär ju bero på hennes sjukdom. Men även att hon har någon slags infektion i kroppen.
Hur som helst så är hon ju på ett bra ställe, där dom vet vad de ska göra med henne. Det som känns tungt är att hon kan vara hemma. Och att man inte vet hur länge hon blir kvar i Umeå nu.

Det är så mycket som jag borde göra, men har ingen ork till nått. Idag gick jag & Emma nere på isen (medvinden) det var så underbart härligt. Fint väder och solen värmde.
Jag måste börja med något så jag känner mig piggare och blir gladare.

Pappa & Malin kom in i går och åt tårta för att fira att jag hade fyllt år, men för att de fyller år idag.

Är så glad att jag kan :)


Nu ska Humlan lägga ner sitt onda huvud och kolla lite på tv om det går. För i morgon inväntas det bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0